Maciej Skrzeczkowski (ur. 2001) specjalizuje się w wykonawstwie historycznym na klawesynie i pianoforte. Otrzymał wiele nagród w konkursach pianistycznych i klawesynowych w Polsce i za granicą, z czego najważniejsze to III nagroda na Concorso Internazionale di Clavicembalo w Mediolanie w 2019 roku oraz I nagroda i nagroda specjalna Outhere na konkursie klawesynowym Musica Antiqua w Brugii w 2023 roku, gdzie był jednym z najmłodszych zwycięzców w długiej historii tego konkursu.
Występował między innymi w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie, w domu urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli, na festiwalu „Wanda Landowska in memoriam” w Warszawie, ponadto we Włoszech, w Belgii i w Japonii. W 2019 roku wziął udział w premierze fonograficznej Concertino per clavicembalo e dieci strumenti Romana Palestra z udziałem Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus pod batutą Łukasza Borowicza. Jest także propagatorem muzyki Franciszka Lessla — w 2022 roku w Konserwatorium Królewskim w Hadze dokonał pierwszej koncertowej prezentacji wszystkich sonat kompozytora; od tamtego czasu regularnie włącza jego utwory do programów koncertowych.
Ukończył Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia w Płońsku w klasie fortepianu Anny Koźniewskiej. Kontynuował naukę w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. Zenona Brzewskiego w Warszawie, gdzie uczył się gry na fortepianie w klasie Marka Brachy oraz na klawesynie w klasie Beaty Popis. Obecnie studiuje grę na klawesynie i fortepianie historycznym w Konserwatorium Królewskim w Hadze u Carole Cerasi, Barta van Oorta i Petry Somlaï.
Doskonalił swoje umiejętności przez uczestnictwo w licznych kursach mistrzowskich, między innymi u Skipa Sempé, Pierre’a Hantaï, Władysława Kłosiewicza, Elżbiety Stefańskiej, Kristiana Bezuidenhouta i Christophe’a Rousseta.