Pierwsza solistka baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej i Polskiego Baletu Narodowego w Warszawie. Stworzyła szereg pierwszoplanowych ról w baletach należących do klasycznego i neoklasycznego repertuaru, jak: Odetta-Odylia w Jeziorze łabędzim w realizacjach: K. Sergiejewa, a także I. Muchamiedowa; tytułowa Giselle w realizacji I. Michajliczenko i A. Gridina, Śpiąca królewna J. Grigorowicza, Dziadek do orzechów (A. Glegolski), Grek Zorba (chor. L. Massine), Trzej muszkieterowie (A. Prokovsky), Gry, Spartakus, Harnasie, Romeo i Julia (chor. E. Wesołowski), Carmen (chor. M. Ek), Czajkowskim, Musagete (chor. B. Ejfman), La dolce vita (chor. Z. Rudnicka), Anna Karenina (chor. A. Ratmansky), Alpha Kryonia (chor. J. Przybyłowicz), Petite Mort (chor. J. Kylián).
Swoim artyzmem i profesjonalizmem wzbogacała repertuar Polskiego Baletu Narodowego w spektaklach światowych choreografów m.in. K. Pastora (Tristan, Kurt Weill, I przejdą deszcze…, Romeo i Julia, Jezioro Łabędzie), J. Cranko (Oniegin, Poskromienie złośnicy), P. Bart (Chopin), J.Neumeier (Sen nocy letniej), F. Ashton (Kopciuszek), T. van Schayk i W. Eagling (Dziadek do orzechów). Występowała gościnnie w różnych zespołach m.in. jako: Odetta-Odylia w Teatrze Wielkim w Poznaniu, Operze Wrocławskiej i w czasie tournée w Niemczech z Polskim Teatrem Tańca-Baletem Poznańskim (tam również jako Królowa Śniegu w Dziadku do orzechów). Ponadto brała udział w przedstawieniach w wielu miastach Polski i za granicą z baletem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej: we Włoszech, na Cyprze i w Petersburgu, a z Polskim Baletem Narodowym: w Norwegii, Chinach i w Petersburgu. Wielokrotnie nagradzana na konkursach ogólnopolskich i międzynarodowych w dziedzinie tańca. Nagrodzona m.in. Medalem Wójcikowskiego, Medalem Honorowym Fundacji Balet w Szczecinie i Srebrnym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”.
Od września 2022 r. pełni funkcję dyrektora do spraw kształcenia artystycznego w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie.